برای صبحانه ماست بخورید
درباره وبلاگ

سلام دوستای عزیزم من ایلیا هستم به وبلاگ من خیلی خیلی خوش اومدید برید حالشو ببرید اگه حوصله داشتید که میدونم ندارید بقیه وبلاگهامو هم ببینید و نظر ندید چون بگم نظر بدید میدونم نمیدید هههه وبلاگهای دیگر من رو ببینید میتونید از همینجا انتخابش کنید: love-saber2.loxblog.com love-maryam.loxblog.com mino.loxblog.com alfa-7476.loxblog.com love-setayesh.loxblog.comw elia-3000.loxblog.com vahshat-3000.loxblog.com hamed-germany.loxblog.com راستی هر وبلاگ مختص یه موضوع جداگانس پس منتظر ورود شما به وبلاگهام هستم مرسییییییییییییییییییییییی
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جدیدترین عـکسها در مورد کودکان و عشق و آدرس love-saber1.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 65
بازدید هفته : 139
بازدید ماه : 88
بازدید کل : 51804
تعداد مطالب : 38
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



در مورد عشق
با سلام خدمت دوستان خوبم لطفا اگر مایل به تبادل هستید من را لینک کنید و خبر بدید تا بلینکمتون با تشکر مدیر وب2
سه شنبه 10 خرداد 1390برچسب: برای صبحانه ماست بخورید, :: 10:43 قبل از ظهر ::  نويسنده : ایلیا زمانی       

متخصصان تغذیه معتقدند: بدون شك صبحانه مهم ترین وعده غذایی در طول روز است و اگر آن را از برنامه غذایی خود حذف كنید، فاكتورهای مهمی را در حفظ سلامت خود از دست خواهید داد، اما اگر از همین حالا تصمیم گرفته اید كه به طور منظم صبحانه بخورید، به خاطر بسپارید كه انتخاب مواد غذایی سالم و مغذی نیز حیاتی است.

آنها توصیه می كنند: برای یك صبحانه سالم و ساده علاوه بر مصرف لبنیات و عسل می توانید از ماست و میوه های تازه نیز استفاده كنید.

ماست سرشار از كلسیم و پروتئین است و تهیه آن بسیار ساده و سریع امكانپذیر است.

همچنین می توانید بدون این كه هنگام صبح وقت خود را تلف كنید یك پیاله ماست را سریع سر بكشید تا بموقع به محل كار خود برسید و خوردن آن وقت شما را تلف نمی كند.

مصرف چند میوه همراه آن نیز می تواند مواد مغذی مورد نیاز شما را طول روز تامین كند.

گزینه مناسب و مغذی دیگر برای صبحانه مخلوط میوه ها هستند. برای تهیه آن می توانید آبمیوه مورد علاقه خود مثل آب پرتقال را داخل یك ظرف بریزید، سپس یك عدد موز را داخل آب پرتقال خرد كرده و این مخلوط را كاملا هم بزنید تا مخلوط شما نرم و یكدست شود سپس می توانید مقداری از میوه های منجمد شده از قبل مثل چند تكه توت فرنگی، هلو یا تمشك را داخل این مخلوط ریخته و نوش جان كنید.

این خوردنی های سالم به راحتی برای صبحانه آماده می شوند و باعث خواهند شد روز خود را قوی، سرزنده و سلامت آغاز كنید.... / خبرگزارى ايسنا


نظرات شما عزیزان:

hamid
ساعت11:10---10 خرداد 1390
سلام
حتماً سر بزن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: